Monday, October 06, 2008

What a beautiful morning

Sitter just nu påUni. Jossan är på sin första tyskklass, själv har jag varit och tittat på en lägenhet. Den var absolut nice, inte som den andra som vi tittade på, men absolut något vi skulle kunna ta. Det enda som är minus är att det inte finns någon bilplats i hyran, och ingen diskmaskin plus att kautionen är hela 3 månadshyror.

Ikväll ska jag ringa lägenheten vi vill ha och då hoppas jag kunna få lite mer besked där. Jag kom jue på den ultimata lösningen på vårt boendeproblem, ja alltså om vi inte skulle få den lägenheten vi vill ha innan den 15:e oktober (då jag lovat killen som ska ha mitt rum att han får det). Bini's, ni vet baren där jag jobbar, det är jue ett hotell också, och där kan vi säkert få bo tills vi får/hittar det vi vill ha, den familjen är helt lovely :)

Underbart väder har vi haft idag, 24 grader :) Nu på kvällen är det fortfarande jätteskönt, jag har bara en tunn hoodie på mig. Lunchade p
å Krahvogel, blev en Ceasar Sallad för min del, fast jag mår illa, så fort jag äter, så försöker skippa det så gott det går idag. Varför sitter jag då här och inte hemma? Jo, Andy sover och Wesi är inte hemma, och Jossan har tagit med sig hemnycklarna och jag vill inte störa på hennes första lektion, så här sitter jag. Kom en kille precis och satte sig vi datorn bredvid mig och han luktar inte gott kan jag be att få tala om...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: