Friday, October 31, 2008

Väldigt givande samtal

V: Jossan, har du sett bilden på min blogg?
J: Aaa
V: Men jag ser jue så brun ut där, och jag tycker själv att jag är blek, så brun är jag inte, ellerhur?
J: Du är brun, du är inte blek.
V: Men jag tycker jag är blek, och på bloggen är jag jättebrun
J: Du är inte blek, men vänta jag ska kolla igen. *kollar*. Du är sådär brun.
V: Men bilden är jue jättebrun och när jag kollar på mig själv i spegeln så tycker jag absolut inte är så brun, jag är ganska blek.
J: Du är ungefär som en anorektiker som kollar sig i spegeln och ser en tjockis.
Vad säger ni? Ser man själv inte att man är brun?
Jag kollade nämligen på foton från förra julen från Polen, that is what I call a tan :D Min moster, pappa och jag, min mams är förresten i Polen över Alla Helgona hos min moster, så min paps klagar på att han får laga all mat själv hemma :P


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: