Saturday, October 25, 2008

Japan next?

Varför har jag inte bloggat på hela dagen? Jo, för när vi kom hem, så hade vi inget internet, och nu har jag precis slutat jobba på Bini's, så nu får ni ett inlägg :)

Dagen idag då, Plasma, jag fick lämna extra blodprov innan givningen, för sist hade jag tydligen haft höga leukocyter (eller vad det heter), vilket eventuellt kan tyda på en infektion, men ingen vet vilken (great att få höra), men som tur var leukocyterna normala igen, så ja :) Tjejen hade dock satt på det dära bandaget konstigt, så min hela arm på Burberry-tröjan var nerblodad sedan (för såklart märkte jag inget då tröjan är svart...).

Efteråt skrev jag min tenta i socialpsykologi 2, hur det gick? We'll see, än finns det hopp :D

Jossan och jag käkade sedan på en japansk-koreansk restaurang, och guess vad jag åt? Sushi, mer exakt Surmi California Maki med krabba, gurka och avocado, en variant av vanlig sushi. Det var jue helt ok (åt dock varken ingefäran eller wasabin *bläää*). Sesamfrön var det på, de gjorde det hela, och med pinnar åt jag också :D

Kan dock inte förstå folks fascination med denna maträtt, jag menar visst, jag kan äta det, men att det skulle vara speciellt gott? njae...

Jossan valde en mer safe variant, hon åt stekt ris med kyckling.

Har vatt en lugn, men "intressant" kväll på Bini's, guess what? Någon hade något att göra med Schlieri igen, mer exakt var denna person väldigt bra kompis med Markus, Schlieri's morbror och manager (som jag också känner väl). När ska detta ta slut? Måste jag träffa "hela hans släkt" och lite till överallt?


Bed time!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: