Wednesday, October 08, 2008

Insikt

När man blir svartsjuk/avundsjuk (vet inte hur jag ska definera det)ett foto, ett foto som man vet är det mest oskyldigaste och fan-artade som finns, utan några feelings bakom, vet man då att man verkligen gillar någon?

Att man får denna känsla eftersom man själv hade velat vara nära den personen i just det ögonblicket, eller helst hela tiden. Jag vet inte vad jag ska kalla det, jag vet inte om jag gillar tanken fullt ut, men jag tror fan att jag har fallit jävligt hårt för någon, och detta utan att någon ens har behövt hjälpa mig att snubbla...


puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

Anonymous said...

Jag förstår dig helt OCH fullt...... Du måste berätta mer.... När du känner för det.

PUSSSS

Andréa

K(ristine) A(malie ) said...

Er det han du kysset eller? ;)

Tylko Vicky po Polsku said...

I will baby, men får man träffa dig snart eller? tagit något beslut? <3
-----------------------------------------------------

@ ka: hehe..nope, tyvärr jag var ordentlig och avslog just denna herres förslag som var något ooskyldiga..hehe...

K(ristine) A(malie ) said...

Haha ok ;P

Får vi en Liberec update any time soon? ^^

Tylko Vicky po Polsku said...

ska skriva idag :) så imorgon :)