Sunday, October 12, 2008

Bella come back!

Blondinbella slutar blogga, vaddå chock?! OK, int första gången, men hennes blogg har jue varit så happy på senaste tiden med hennes halloweenfest, bloggfest etc. What happend? För er som inte visste så är Bella en av mina favoritbloggare. Hennes blogg är skön, lättläst och enligt min åsikt alldeles lagom med produktplacering, och samtidigt känns det som de produkter hon gör reklam för är faktiskt saker som intresserar mig (till skillnad från till exempel Natacha Peyre, who the fuck wants en vattengrejs för 20 000 tusen eller vad det var, men ja jag läser Natacha's blogg också).

Sen skiter jag i om Bella provocerar eller spelar en roll i delar av sin blogg, att det fullt ut inte är hon, eller att det är hennes anställda och hennes pappa som drar i många av snörerna, who cares?! Jag gillar bloggen, vem som egentligen står bakom, och vem som gör den stor, I don't give a shit.

Så är detta en mediakupp? Eller vill Bella bara ta lite paus? Har hennes paus med Debatt i SVT att göra? Som jag förövrigt inte alls tyckte hon var pinsam i, som t.ex. Stina-Lee skrev i sin blogg (är det någon som är pinsam så är det Stina-Lee, fattar inte hur så många kan läsa hennes blogg, den är jue urtråkig! Fast nu har hon jue ändå tappat till 8:e plats och neråt går det). Jag tyckte Bella skötte sig bra, hon är jue faktiskt bara 17 år och har inte så mycket att gå tillbaka på, sen OK att hon försöker vara äldre, men faktan är enkel, hon är BARA 17år.

Ja, iaf så hoppas jag att Bella får sin semester och återvänder utvilad inom snar framtid, för det är säkerligen en blogg jag kommer att sakna!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3520203.ab

Mina topp-5 bloggar just nu (förutom Blondinbella):
Andréa's blogg (bilden)..hihih..söt va? :P
En bitter blondin's blogg
Anine Bing
Sophie Rosensvärd
Jossan's blogg


Vad är era topp-5 bloggar? Tips?

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Mina toppfem:

1. Vicktoria Murawska

2. Magnus Nyström hockeyblogg

3. Elina en svensk i Florida

4. Rebecca Simonsson, skönt flummig blogg

5. Isabel Adrian, gamla bekanta måste man ju läsa.

PS. Den där bilden ska jag dööööda dig för! Oh, man kanske inte får hota folk via internet.... Hoppas jag kommer undan ;)

PUSS LOVE, DU HAR EN UNDERBAR BLOGG!

Andréa

Vicky M said...

haha..love you too baby och bilden är saaa söt D: <3 <3