Monday, October 06, 2008

Ny modetopp eller flopp?

Becks gör det igen. Minns ni skyhöga skorna utan klackar? Nu var Victoria ute med sönerna och shoppade, denna gång i skyhöga klackar av stål. Dessa tyckte iaf jag var skitsnygga, undrar bara hur länge Victoria orkade gå i de, eller hur döda hennes fötter var efteråt?

Jag gillar dock hela familjen Beckham, speciellt Victoria, hon är assnygg och hennes modekänsla och stil är lovely :) OK, de där klackarna utan klackar var hemska.... Vad tycker ni om hennes olika påhitt?

http://www.aftonbladet.se/sofismode/article3466232.ab


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Anonymous said...

De där skulle jag absolut kunna tänka mig, till skillnad från de där klacklösa.

PUSS

Andréa

Vicky M said...

mm, jag tykcer de är assnygga :D

Anonymous said...

snygga verkligen:) men möjligen en smula opraktiska? dom klacklösa var däremot lite väl udda..