Thursday, October 09, 2008

Pilates it was :)

Nu funkar internetet hemma igen :D Så det är faktiskt inte så att jag varit lat hela dagen och bara skitit i att uppdatera bloggen, utan jag har helt enkelt inte kunnat.

Som sagt efter Uni stack vi till gymmet för en Pilates-klass, och yes, snacka om att det var jobbigt. Jag gick jue på pilates regelbundet för några år sedan på SATS Hansacompagniet i Malmö, och nu märkte man verkligen hur otränad man är i vissa partier, då vissa övningar som jag minns sen SATS var så himla jobbiga och man orkade inte länge.

Annars har jag åter packat, på söndag flyttar vi ut. Eller ja, killen får mitt rum och vi flyttar upp till Bini's för resten av månaden eller så får vi låna Nici's mamma's lägenhet, vet inte vilket än. Fast jag älskar att bo på hotell, så om jag får välja så tar jag hellre lägenheten. Vår egna lägenhet får vi troligtvis den 1 november *håll tummarna*. Vet inte exakt, Gabriella ska höra av sig i slutet av denna veckan. Jag och Jossan har planerat inflyttningsfest, yeah, kommer bli så great, jag ville dock svartlista lite folk...det fick jag inte...

Liberec-update idag :D Så kika in igen :D

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: