Tuesday, October 21, 2008

En Fernando Torres, tack!

Jajaja, alla snackar Zlatan och Cristiano Ronaldo. Ni som dock följde min EM-resa (ja, jag var jue på plats då jag bor i Innsbruck), vet att mitt nya stjärnskott heter Fernando Torres, förövrigt även min blivande man, som ja faktiskt upptäckte innan alla andra gjorde det (dvs inte först när han gjorde målet i finalen, utan redan i första åttondelsfinalerna).

Som andra kanske också vet, så hette "min förre" fotbollshunk Cristiano Ronaldo, men när Torres dök upp, så blev det "Cristiano who?!" :P

Jaja, iaf så tycker jag att Nando ska bli årets spelare :D Läste även i Sport Bild idag att han varit ihop med sin flickvän sedan 10 år tillbaka (ja, Andreá vi måste fan göra något åt det, tjejen har dock flyttat upp till honom i Liverpool nu....). Flickvännen heter Olalla (no comment) och de skulle ha gift sig 2006, men Fernando blåste av bröllopet *whooopS*. Men såklart förlät Olalla honom och bestämde sig 2007 för att flytta upp till honom i Liverpool.

Så vem tycker ni är hetaste fotbollshunken?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article3590064.ab


Nu ska vi strax ut, och vet ni vad? Jag har haft nya stövlar på mig hela dagen, så jag har sådana megablåsor, och fy fan kan knappt ha några utgångsskor på mig!!! Well, I'm blonde...


puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

Malin said...

haha vilket jävla namn hon hade.Och i EM var det väl lite sent och upptäcka honom;)
Zlatan kommer alltid vara min favorit.Inte för att han är så mycket hunk men han är Zlatan lixom.

Anonymous said...

Okej, jag vet att både du och jossan kommer att såga mina val för hetaste hunken men här kommer de:

David Villa
Theo Walcott
Sergio Ramos

// Andréa

Tasja said...

Clemens Fritz så klart!
Marcell Jansen
Mario Gomez
Per Mertesacker

Jaha precis Malin EM liksom..hahaha han har ju varit med liiiite längre än så eller hur?? ;)

Vicky M said...

ehh,, jag lyssnar inte på er :D

Och andrea, David Villa gr völ an, ingen Torres, men det går an :P Så när åker vi till Liverpool för att eliminera Olalla? :P

puSSSS

Anonymous said...

Ja, när ska vi åka egentligen? Ollllallllla måste bort, helt klart! Och om inte vi fixar det, så vete fan vem som KAN fixa det. Jag tänkte rentav tjäna lite pengar på kuppen, jag tar kort på dig och Nando.... och säljer till nån spansk eller engelsk tidning. Så får ni också lite pengar.... Nja, inte han dårå, han har väl så det räcker. Jag skulle iofs kunna ta kort och pressa HONOM på pengar. För inte ska jag gå lottlös ur er relation eller huuuur?

Andréa