Wednesday, October 01, 2008

Du har varit här innan va?!

Vi är i Klingenthal nu. Vädret är katastrof, stämmningen dock det bättre :D Vi har druckit drinkar i Winter trädgården, eller ja, jag och Tad sitter fortfarande här och dricker :P











Vi har även hunnit med att vara i spelhallen :P Åkt vattenskoter, motorcyckel, spelat flipper och sådandör luftgrejs :P ASKUL :D Baylie's shottade vi på rummet också, och Tad spillde, och var sedan nere på knä för att städa, och vaddå så Klingenthal SGP 2006? :P

Kyparen när han kom fram till oss för våran första beställning "Du har varit här på backhoppning innan va?!". Så jävla pinsamt alltså, alla tänkte på kamerascenerna med bl.a. Morgi från SGP:n 2006. Jag hoppas dock inte att det är det just kyparen kom ihåg mig från :P

Förövrigt så bor alla här, utom de som jag egentligen vill ska vara här, d.v.s. typ tyskarna och österrikarna... Eller ja, jag vet att österrikarna bor i Zwota, där var de alltid bor, men tyskarna har alltid bott här, så var är Felix? :( Är dock som sagt pisseväder, så alla organisatorererna tror att det inte blir något imorgon, tyskarna kan ha samma uppgifter, så de dyker kanske upp först imorgon, vem vet... Fast kanske är det ödet som vill säga mig något?

Iofs har jag sett alla norska tränarna, men inte en endaste norsk, så kanske är tyskarna här iaf, bara det att jag inte har sett de? Och nej, jag har lovat mig själv att inte SMS:a Felix under min vistelse här i Klingenthal. What should be will be... Och jag vill jue inte sumpa en annan sak, eller sätta mig i en dum situation utan anledning.. Vissa vet kanske vad jag menar.

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Malin said...

Haha å jag var så jävla bäst på alla leksaker förra året!Kommer ihåg att jag å jossan tom spelade pingis.

Haha 2006 baby!Och ja vi får hoppas att han kommer ihåg dig för någon annan anledning;)

K(ristine) A(malie ) said...

Hehe, i og med at du har de originale bildene tar jeg det som at du likte de da ;P Takk for at du var innom bloggen min iaff! ^^

Vicky M said...

hehe..ja bilderna är bra :D