Monday, October 13, 2008

Säg vad ni vill, jag tycker Paris är splashing hot!



Alla klagar på att Paris Hilton går ner i vikt hela tiden och att hon är för smal. OK, hon kanske försöker likna Nicole Richie mer (först pojkvännen, nu kroppen), men who cares?! Jag tycker hon är ashet nu när hon närmar sig size zero (ja, jag vet, smaken är som baken). Kan ärligt säga att jag tycker size zero is hot, och jag hade gärna haft en size zero-kropp, och detta nu inte för att jag inte är smal, för det hade jue kunnat räckt för mig att vara en size 4 ellr nåt, men jag tycker verkligen att size zero är snyggt.

Någon som håller med?

http://www.aftonbladet.se/sofismode/article3524495.ab



puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Paris är fantastisk.

OCH du också!

PUSSSSS

Andréa

Vicky M said...

Baby du är fantastisk! :*******