Friday, October 24, 2008

Some luxury makes your day

Efter att ha öst vatten, så sa Johanna att vi kunde gå ner i SPA-avdelningen om vi ville, att Whirlpoolen fortfarande var varm och att hon kunde sätta på bastun igen (bastun skippade vi dock). På med bikinin och ner gick vi. Så himla skönt det var, och så fick jag den perfekta idéen för mitt födelsedagsparty (18 november fyller jag år ja).

Jossan fuskade och doppade bara fötterna i whirlpoolen, jag njöt dock för fulla muggar.


Some luxury is always nice, nu fattades bara Moët:n (fan, skulle kanske inte gett den flaskan till Schlieri utan tagit med den hem ;P).

Nä, ett the Hills-avsnitt sen zZZzzZz.

puSS,
xXxVickanxXx

7 comments:

Anonymous said...

Hmm jag vet inte! Flyttar väl ner efter nyår nån gång där för att plugga, men vet inte hur pass jag kommer ner innan.

Eller vafan, det får jag fixa, under vilka datum är du hemma? :D

K(ristine) A(malie ) said...

Hadde tatt Gregor med meg hjem, jeg da xD

Vicky M said...

ahh, trodde redan du va nere :) -- - - - - - - -

hehehe... ja,men han var jue tvungen att åka till Wien för att vara med i direktsändning :P

K(ristine) A(malie ) said...

Pft... Like that's an excuse ;P

Vicky M said...

jag ser till hans bästa som offentlig person ;P

K(ristine) A(malie ) said...

Good girl(friend) xD

... I'm joking, not to worry :)

Vicky M said...

hehehee