Friday, October 10, 2008

Bye Bye Playboy Mansion?


Jag gillar en massa fjantiga tv-såpor, The simple life, Girls of the Playboy Mansion, Project Runway etc. Har sedan ett bra tag snackats om Hugh Hefner's flickvänner; Kendra, Bridget och Holly, om oroligheter och nu har två av tjejerna "gjort slut". Holly var först ut och nu även min favorit Kendra. Själv tycker jag dock att det är bra, Kendra är jue ung och snygg, och driven, så hon kan säkert få sig ett mycket bättre liv än med den där gamla gubben (har gått rykten om att hon dejtar en 26- årig basket(?)spelare). Hon har haft ett par år med lyx och flärd och nu går hon vidare.
– Det är kört. Hef och jag är inte tillsammans, sa den 23-åriga modellen under en intervju i E!:s Chelsea Lately.
– Jag vill bara att han ska var lycklig. Det är det enda jag bryr mig om, sa hon till Daily News.
Hur blir det nu med serien? Och kommer Hef att skaffa sig nya flikvänner? För han kan väl knappast nöja sig med Bridget?

Vem var/är er favorit i huset?

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article3507581.ab
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article3480850.ab

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

K(ristine) A(malie ) said...

Han har tydeligvis fått inn et tvilling-par :P

Malin said...

Kendra är min favorit.Så jävla skön

Tasja said...

Kendra. Hon är lätt coolast.