Wednesday, October 22, 2008

Jossan scores the vingmutter =D

Jossan var packad redan innan vi gick hemifrån, en halv liter vodka drack hon upp...haha...
Mötte upp EvaHofgarten, blev Weiss-Sauer och Ramazzotti shots till att börja med. Jossan sms:ade med Torsten (som hon sedan gick hem med...hahaha... menmer om detta senare). Han dök upp han också sedan.

Jag och Eva shakade ass, drack fler Aperol-spritzers och XuXu shots (med Stefan). Massa folk där, Uwe försökte få ihop mig med Emi, men jag vet inte varför alla fulla personer tror att folk ska bli best friends igen bara de typ trycker ihop en i en kram.
Stefan var så söt..hihi.. Ska ses på Blue Chip idag, fast jag vet inte om det är så lyckat då Lukas jobbar där :/ We'll see :P

13cm silvriga klackarna åkte iaf på, och jag klarade hela natten, ja de är sjukt bekväma, högtalare dansade jag också på (ni ser mig däruppe..hehe..), och en kille som Emi gillar asmycket, var på mig. Jag kände mig sugen, men sen tänkte jag att nä, då kommer hon bara tro att jag gör det för att jävlas med henne (vilket jag iofs lite hade gjort, men jag är jue så snäll, så jag lät bli :D).

Fotografen för Sperrstunde var ändå bäst "I er ålder så kysser man varann med tungorna" "Ja, med killar =P"

Sen ska vi ha lektion för Jossan nu, samtidigt som ni ska få veta resten. Jag sa till henne att åka hem till den här killen, d.v.s. inte gå till vårt hotellrum, men thi fick jag, hon tog honom till oss *blööööö*, sedan när jag ringer och säger att jag kommer hem om 15 min och han ska vara borta då, så säger hon nä, för han sover och hon tänker inte väcka honom.

GAAAAAAH, så jag fick snällt och äcklat (sorry Jossan, men Torsten, njae, jag kan inet se honom ha sex eller inte se, men ens föreställa mig, gaaH, ihhh...eehhh) sova på skinnsoffan (nej, det är inte bekvämt att bli fastklistrad, och inte fan fick jag tända lyset heller för att hitta mina sovkläder. ok, jag hade kanske inte velat se det som kunde ha avsöjats om lyset tänts, men iaf...).

Ja, jag är nöjd med kvällen, men när det gäller one night stands (inga moraltanter här nu va, vi har alla haft någon), snälla gå hem till killen! "Jag är inte som du, jag hoppar inte i säng med vem som helst! :P" "Nä, du du är verkligen inte som jag, du hoppar i säng med värre...hahha..." Well, lite sarkasmisk humor har aldrig skadat :P

Jag tog en taxi hem strax innan 4.


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Jamen vafan du sa du skulle sova hos Eva och dessutom hittar jag inte hem från honom...så sorry, hade inte så mycket val... ;)

Tylko Vicky po Polsku said...

hade du visst! Götzens är inte stort :D

K(ristine) A(malie ) said...

Så pen du er, Vicky! ^^