Speechless

Jag har fått en del foton av folk från sista kvällen i Liberec, och jag är minst sagt speechless... Jag verkar ha haft kul iaf, och det jag minns, ja då hade jag kul....haha.. Kort sagt så blir jag väldigt kramig och pussig när jag fått ner lite många Red Bull/vodka, och med tanke på att det var fria drinkar så kan ni nog få ihop ekvationen själva...

Ska hoppa in i duschen ju, för kl. 14 måste jag vara på Uni, men ikväll ska ni få lite update :) Klockan 18 ska jag kolla på en lägenhet och sen ikväll ska jag ringa den "stora lägenheten" för mer info :)

puSS, xXxVickanxXx

Kommentarer

Anonym sa…
z nim tez spalas? no comment...:/
Vicky M sa…
nie spalam z nikim, jeestescie zalosne poprostu...
Anonym sa…
Nie 'my' jestesmy zalosne, tylko caly ten cyrk na skokach. Nie mozna sie spodziewac niczego dobrego ani po skoczkach, ani po ludziach tam pracujacych.
Vicky M sa…
tak szczerze mowiac to skoczkowie sie wcale nie roznia od "normalnych" kolesi. They are "all" the same
Anonym sa…
masz racje, ale skoczkowie maja duzo wiecej mozliwosci na takie zabawy. w koncu skoki to jedna wielka impreza
Vicky M sa…
wiecej mozliwosci owszem, jednak bym nie nazwala tego jedna wielka zabawa. Wiecej mozliwosci maja dlatego ze laski prawie wszystkie sie na nich rzucaja, tylko z tego wzgledu ze sa oni skoczkami, jak by taki Morgi czy ktos na ulicy szedl to by raczej zadna z nich nie zwrocila na niego uwagi, a ze jest wlasnie skoczkiem to kazda juz zainteresowana.
Anonym sa…
Vicky z Nim nie spała, ale Ty byś z pewnością bardzo chciała ;]

Ładne zdjęcia ;D
Anonym sa…
nie znam go osobiscie. z wygladu jest bardzo ok, ale nie mam pojecia o jego charakterze, wiec o zadnym spaniu nie mogloby byc nawet mowy.

Populära inlägg i den här bloggen

Sunday means guest

Dejting - Nyårslöften