Wednesday, October 29, 2008

Och allt bara släppte

Malin's blogg. Låten fick mig att bara släppa, allt. Att känna, och komma ihåg. It's far from over, hur mycket jag än ibland vill tro på att det är, eller hur mycket jag än hade önskat.
Varför känns det här så bekant?
Han är hemma igen.Ett sms 4 ord. Jag har saknat dig.Två veckors tystnad är plötsligt över.
Vill svara hur mycket jag har saknat honom,att jag har tänkt på honom då&då,men det gör jag inte. Istället skickar jag iväg något svar som jag inte ens kommer ihåg.Ångrar mig men det är försent.Vill vara kall,hård och inte släppa honom för närainpå. Det går inte.Han nässlar sig in igen.På något konstigt sätt gör han alltid det.


puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Malin said...

Så lika fast ändå så olika.
Var alltför längesen vi sågs nu.
Puss