Monday, October 20, 2008

A new day has come

Jag har haft världen's hemskaste drömmar i natt, jag har typ bölat hela tiden :/ Sen har de varit så sjuka, en blandning av allt, så när jag vaknade (eller första gången vaknade jag av att städerska tänkte ta sig in kl. 08.45 *gRRR*), så var det väldigt skönt att ta sig en titt på bilderna från Zell am See och även från Österrikiska Mästerskapen, lite av det dära självförtroendet och säkerheten kom tillbaka, vilket var skönt :)

Som jag berättat i videobloggen så vann Schlieri både i normalbacken och även i stora backen :) Fast det var väl ingen som hade förväntat sig något annat ;)

Zell am See
är så vackert :)






To be continued... :)

puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

Anonymous said...

Oh herregud vilka vackra bilder Vickan!!!! Jag får väl banga Sölden (fan!) men vi måste faktiskt ses snart igen! Liverpool, om inte annat (hihihi vi MÅSTE styra upp det!) Loooove youuuu!

Andréa

K(ristine) A(malie ) said...

Herlige bilder, Vicky! ^^

Anonymous said...

hahaha vicky :D ....
das bild vom schlieri hast du aber wirklich voll im fokus ;)

Tylko Vicky po Polsku said...

ja was denn, der ist ja Doppelmeister geworden :D

Anonymous said...

ich hab jetzt eigentlich eher gemeint dass du den schlieri nicht scharf getroffen hast... ;) der sieht ziemlich verschwommen aus :D