Tuesday, October 14, 2008

Виктория Муравска

Ibland får man unna sig att vara lat :P Efter min rysklektion (förövrigt så ser ni mitt namn i tryckstil som rubrik), stack jag och Jossan och handlade med oss Take-Away-mat hem, Gnocchi med Gorgonzola och spenat *mums*. (känns som min tyska slår igenom något i mina inlägg med alla substantiuv med stor bokstav..hehe..whoops..)

När vi kom hem började jag, eller fortsatte jag att packa upp mina kläder och skor, så imorgon tror jag nog att ni ska kunna få sen en MTV Cribs ;)

Har även snackat med Gabi från lägenheten, och hon ska höra av sig till mig när de ska flytta så jag kan ta lägenheten, 'cause I really want it =)

Йоccaн - Jossan
Андреа - Andréa
Малин - Malin
Лив - Liv
Теccaн - Tessan
Соня - Sonja
Катарина - Katarina
Eннифер - Jennifer


Så nu har ni också fått en ryskalektion :P

puSS,
xXxВикaн
xXx

4 comments:

Anonymous said...

Go russia, go russia!!!!

PS. Ja, fan, jag glömde också The Hills, det är ju min absoluta favorit! I love it! Vem gillar du mest i serien?

Pusssspusssss

Andréa

Vicky M said...

LAUREN <3 <3 <3 just loe her och jag HATAR Heidi ...blllllleeeeeeeeeeee

Unknown said...

charasho Vicky <3

Anonymous said...

Russisk er et rikt og fint språk.
Go Vicky, Go!

Лив