Saturday, December 13, 2008

Alba inte så perfekt som hon ser ut

Vi vet jue alla att det photoshop:as en del, men Jessica Alba har jag aldrig klagat rent figurmässigt på, simply perfect, men kolla detta. Inte så perfekt längre huh? Reklamen är för Campari.

En annan person som inte heller är min favorit är Jennifer Aniston, jag tycker varken hon är snygg eller rolig, mer skulle jag säga tråkig, men omslaget till GQ är bara så snyggt, med det omslaget vill t.o.m. jag läsa om Jen, vad tycker ni?
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article3973800.ab


puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

Anonymous said...

jennifer ser lite tacky ut på den bilden, me dont like.

but i like that you are my friend :)


hihihi på tal om ingenting liksom.

pussss

Andréa

K(ristine) A(malie ) said...

Det der ligner ikke på Aniston... :O

Vicky M said...

kanske därför som jeg liker bilden..hehe...


I like that you are my friend too baby :D :*******'''

tessan* said...

Hon som är så snygg.

Elina said...

Jag har alltid gillat henne. Omslaget är jättesnyggt, love it! Pussssssss