Friday, December 26, 2008

Biljakt

Har precis letat i ca 15 minuter efter min bil ihop med min mamma...
Ja, ni anar inte vad mycket folk det var inne i stan, vårt sista stop var Mobila (köpcentrum) och det var så överfullt på den enorma parkeringen när vi kom dit, så man fick köra in i olika "filer" och hoppas på tur (detta tog ca 30 min, så vi hann köra en del). När vi efter 3 timmars shopping därinne kommer ut på den mörka parkeringen "Var fan är bilen?". Mamsen gick åt ett håll, säker på att jag parkerat den där, jag gick åt ett annat.

Efter 5 minuter hade jag inte hittat biljäveln! Tänkte att jag ska ta fram nyckeln och trycka, då lyser den jue, tar ner handen i jackfickan "What the fuck?! Vad fan är nyckeln så stor för?" - Då hade jag alltiså i de första 5 minuterna letat efter min nya bil, men totallt glömt bort att jag tagit min antrazitblå CLK till stan och inte den vinröda sportcoupén. Så jag började leta efter en blå bakdel. 15 minuter senare hittade jag den, helt på andra sidan än var jag trodde att jag fått en parkeringsplats till slut.

Vet ni vad problemet var då? Min mamma var borta! (på jakt efter bilen). Jag skrek, inget svar (mörkt och massa folk och bilar), så jag satte mig i bilen och började köra runt, efter ytterligare 5 minuter hittade jag henne..haha...

Nä, nu sa jag kolla vad jag inhandlat, fota och visa er :) Har ni varit på några knasiga äventyr idag?


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: