Monday, December 15, 2008

Jag behöver julstämming - pronto

Bankärranden, hatar dessa köer, när jag idag kom till Swedbank var det nummer 214 jag fick 254, men var tvungen att föra över en check på mitt konto, så den som väntar på något gott...

Sedan mötte jag upp Karro Triangeln, vi gick lite i affärer, sedan lunchade vi på Graffitti, bakad potatis med skagenröra, snackade och bara prommenerade, sedan mötte hennes mamma upp oss och det var ganska lustigt...haha... Karro höll dock inte med..hehe.. Gick och hälsade på Iréne Matas och gav henne en liten julklapp :)



Lite julklappar blev det, hittade det perfekta till Tessan (eller ja, jag tyckte det var perfekt till henne :P), fast vet inte ens om vi ska byta julklapp..hihi.. Till mig blev det Matrix Essentials perm fresh leave -in treatment, Nivea My Silhouette! och Elisabeth Arden Ceramide lash extending treatment mascara.

Nu måste jag packa :/ Imorgon kl. 9.20 går flyget till Sverige's vackra hufvudstad


puSS,
xXxVickanxXx


1 comment:

goooooood girl said...

your blog is very nice......