Monday, December 22, 2008

X-Mas delight och shopping outfit

Äntligen fick jag tag på Dufvenkrooks X-mas DelightSystembolaget, så jag sitter och smuttar på en glöggmugg av den nu *mums*.

Har varit med mamsen och shoppat lite på Mobilia. Ovanligt lite folk må jag säga. Jag shoppade kanske inte så mycket, som att jag provade kläder innan julrean *smart smart*. Det kommer jue vara kaos så fort rean börjar och då är det jue hur skönt som helst att redan veta vad man eventuellt vill ha och veta exakt storlek :D *tipsar*

Ett annat tips är att när ni ska iväg och shoppa (läs köpa och prova kläder). Tänk på vad det är ni ute efter. Med det menar jag kläderna ni sätter på er innan. Mjukisbyxor kanske låter skönt, men hur bra är det att ha mjukisar på sig när ni ska prova linnen till?

Jag är i nuläget mest ute efter klänningar, eller långa toppar som man kan ha till strumpbyxor och tights. Så min dagens outfit var vita stövlar från Miss Divine, tights från H&M och en lång stickad tröja som jag köpt i Polen. Halsbandet kommer även det från H&M.

Och vet ni vad? Jag va nog inte helt fel ute med att Wii Fit är årets julkapp, den var slutsåld överallt, även Mac Book Air (den stora, jag ska få en ny stor lap top också, då min paps ska få denna som jag fick förra året) var helt slut, så jag fick inte visat den för mamsen :(

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

fajne fotki :)
moze trochce wiecej?
pozdrawiam i Wesolych Świat :)