Wednesday, December 10, 2008

Fy vad det snöade!

Har snöat attans idag,men det är plusgrader, så det smälter undan snabbt :) Har hunnit med en jävla massa idag, men har typ ännu mer kvar till imorgon *suck*.

Jävla Martin sms:ade att han inte alls var hemma när jag skulle hämta mina pengar, imorgon får han the last chance, annars hämtar jag min jävla soffa!

Jag och Jossan begav oss till IKEA, inhandlande lite saker till mitt rum,sedan upptäckte jag att jag inte käkat mer än en liten skål ris på hela dagen så vi gick till Papa Joe's där vi åt en asgod fajitas *mums*. Jag drack en moijito till *love*.. Och nu är jag så mätt så jag vill dö :/

Borde fortsätta att fixa till mitt rum ( i väntan på Tad som borde dyka upp runt 2-snåret för att hämta sin hotellrumsnyckel som jag plockat upp åt honom idag), men eftersom jag är så mätt så slösurfar jag. Blondinbella är den mest sökta svensken på google. Oväntat? Nä, inte direkt. Se de olika listorna: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3960017.ab

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Elina said...

Jag vill också ha snööö! Hoppas det snöar hemma när vi kommer dit... :) Puss på dig sötnos!

Vicky M said...

hehe..ja en vit jul vore nice :)
pusss