Thursday, December 25, 2008

Julkapparna

I väntan på tjejerna skrev jag klart mina julklappar :)

Nu har jag jue bara fått en liten del av mina julkappar, men det som har funnits under granen just nu var:
  • Vit Ed Hardy-keps
  • Emporio Armani EA 9145 solglasögon (likadana som jag råkade ta i sönder i Pragelato) *love them*
  • HP Notebook 2133
  • Presentkort på Synoptik
  • Pengar
  • Ljusblåa handukar från Art Deco
  • Champagne
  • Cava
  • Puma Woman
  • Naomi Campbell deodorant spray
  • D&G Light Blue body lotion + shower gel
  • Phillips Salon Straight Ceramic
  • En hel shoppingdag på stan på mamsens bekostnad :D
Bilder kommer :) Vad fick ni för något? Vilken är er favvojulklapp? Jag har svårt att välja, notebooken är jue lovely, heldags shopping också, men tror faktiskt ärligt att jag blev mest glad över solglasögonen..hehe... Älskar megabågar :)

Nä, nu ska jag kolla till spagettin.

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Anonymous said...

Grymma klappisar, baby. Särskild shoppingdag på mamys bekostnad!

Saknar dig!!!

Och... är sjukt nyfiken på AF-skvaller, you know who i mean.....

Pussssssssss

Andrea

Anonymous said...

min nya teori: man ska INTE fästa sig vid en kille förrän killen i fråga satt ringen på fingret... (har kommit fram till det här igår, och mår fan BRA av att ha gjort det)

har jag fel?

kan du inte ta upp det som ett inlägg i din blogg framöver, du vet så där lååång text som du är så bra på?

pusssssss

andréa

Vicky M said...

I'll do my best. dock inte idag baby :*
love you!