Friday, December 19, 2008

Now I'm plastic-fantastic

FÖRE
DIREKT EFTER (observera att det är svullet och svullnaden går ner)
Är hemma hos mina föräldrar i Malmö nu. Först tackade jag nej till att mötas upp med Pitten & Co inne i stan idag, för jag trodde jue att jag skulle vara jättesvullen, något jag dock inte är. Svullanden på läpparna har gått ner väldigt bra efter Restylane-behandlingen, fast det bara är ca 4h sedan vi gjorde den.

Måste fixa mig iordning nu, men nedan får ni video med lite tankar innan behandlingen och en även
tagen direkt efter. Före och efter bilder kommer, med mer tankar, frågor och svar, och självklrt fortfarande om ni har några frågor så är det bara att ställa de :)

Lite kort så är jag väldigt nöjd med resultatet, ZMedical är verkligen en klinik jag kan rekommendera, men som sagt jag skriver mer under morgondagen om allt kring behandlingen, kliniken, läkaren, resultatet o.s.v.

FÖRE


EFTER


puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

Anonymous said...

fyfan vilka hjältar vi är, att vi vågade!!! jag är stolt över oss!

pussssssss baby saknar dig redan,

Andréa

Vicky M said...

miss yout too babe <3

Anonymous said...

ładnie tutaj wygladacie. bolalo powiekszenie :O ?

Vicky M said...

nie, mialam znieczulenie, znieczylienie troche bylo czuc, ale potem nic nie bolalo :)

*~Miss Attitude~* said...

Tur att du ser normal ut i alla fall med dina läppar och inte som den stackars ank-uppblåsta Meral. (Bild på min blogg).

Det vart fint faktistk.

GOD JUL