Thursday, December 04, 2008

Uppe till efter 7


Fr.o.m. den 4:e december kunde man boka Lucia Movie Night-biljetter. Bra tänkte ja när jag kom hem vid tre i natt, men schi fick jag, onlinebokningssystemet visade sig vara stängt och öppnade först klockan 07.00 stod det (hur fan kan ett onlinebokningssystem vara stängt???)

Och när jag för en gångs skulle är hemma över lussevakan, då ska man fan gå på Lucia Movie Night, så uppe var jag. Kollade på Us Weekly's 10 best moments on the Hills, nytt avsnitt av Gossip Girl och så Project Runway Canada (Iman är snygg, men kan hon låta bli att öppna käften, hennes dialekt är HEMSK). Sjukt trött började jag bli när klockan närmade sig 6, men jag höll ut och nu har jag och Kaytan asnice:iga platser i största salongen :D

Någon mer som ska gå?


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: