Wednesday, December 17, 2008

Virrpottor är vi :P

Rebecca sms:ade precis om att hon har uppehåll med Village just nu..haha..så där gick våra förbestämnda planer i stöpet med kvällen, men lär väl bli Sturecompagniet eller Caféet istället :)

Malino, wanna join med Tessan? Ringer dig strax!

Lovade att skriva om restylaneklinken mer. Magnus från Zmedical ringde för en liten stund sedan och vi ska dit på ett förbehandlingsmöte fredagen. Ahh, fattar ni vad spänande? Ett av mina nyårslöften förra året var att jag skulle fixa mina läppar perfekta under 2008, och med Lennart's hjälp blir det av iår. Tror det komer bli helt fantastiskt för både mig och Andréa, Lennart verkar vara en så varm och väldigt kompetent människa :) Vi besökte jue ett par kliniker igår, men just på Zmedical kändes det rätt direkt.

Självklart kommer ni få följa med på vår resa. Ni kommer få se hur det verkligen går till, inte bara en före och en efter bild, utan från början till slut :)

Nu ska jag göra mig iordning, hörs later biatches ;)
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: