Saturday, December 27, 2008

Trött

Att resa tar på krafterna, speciellt när man inte sovit bra, eller ens speciellt länge. Imorgon bär det av till Oberstdorf, tåget går kl. 9.04 till Lindau, där Tad ska plocka upp mig. Och med tanke på att jag är så trött som jag är, så har jag varken packat upp, eller packat inför imorgon. Tänkte stänga av datorn nu, ta min Maeve Binchy-bok och läsa lite innan jag sover, får sätta klockan på tidigt imorgon, så jag hinner med allt som måste göras.

Om mindre än 17h träffar jag S, can't wait! Hur knasigt är inte det att man kan sakna någon så mycket? Att en person kan lysa upp ens dag och värld bara genom att finnas? Men sen är det väl så att vissa personer har den egenskapen att lysa upp folks världar, sen kanske han inte lyser upp allas världar, snarare tvärtom, men för mig he's perfect =)


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Elina said...

Ja visst är det jobbigt att resa ibland, det kan verkligen trötta ut en... Men det är ju roligt också! ;) Pussssss

Anonymous said...

Awwwww, jag vet hur mkt du saknar S. ska bli jättekul att höra hur återföreningen gick till, baby!

Taaaack för ditt sms. Jag hade inte telefonen förrän tidigt på morgonen, flummade runt och lade den där jag inte skulle. Men har fått smset nu och måste bara säga:

SAKNAR DIG!

Pussssss

Andréa