Friday, December 12, 2008

In Sweden - dead tired

Dött barn tidigt tidigt imose, no make, no nothing och påsar under ögonen...

Nu är jag home hos mami och papi :) Ett helt äventyr har det varit, i morse mitt i snökaoset ringer jag taxi och de säger att de kan skicka en bil om 45 minuter, jag i kris, om 45 minuter, ja då har mitt tåg till flygplatsen redan gått! Så ja slänger mig på mobilen till Jossan, väcker henne, så hon skyndar sig snällt upp och kör mig TACK TACK TACK!. Sen går vi till mitt tåg, men jag tycker att något inte stämmer, spinger och kollar igen, 2 minuter innan avgång hoppade jag på rätt tåg.

Letar föjäves efter min mp3-spelare, behövde hörlurarna så jag kunde kolla på film på laptopen. Va fan?! Jag dubbelchecka jue att jag stoppade ner den, tar ut allt ur väskan, och allt annat handbagage, men nada. Jaja, har jue en bok att läsa ut, men min sovvila kunde jag jue glömma (kan inte sovvila på åg utan mp3).

Kommer fram till flygplatsen, nästan 6 kg övervikt, men Lufthansa är the best. hon kommenterade att jag hade för mycket packning, that's it, på jävla SAS får du betala för mer övervikt än du har *HATE*.

Flyget och allt gick bra, dock fotfarande utan mp3, tyvär så hade dock SAS flygsträckan (fast jag bokat via Lufthansa), så 3€ för en cola fick man punga ut. Hade därtill glömt min Red Bull helt, så den fick jag slänga i kontrollen :/Därtill pep jag och så fick jag öppna upp mitt handbagage, för jag hade s.k. västska i det...vilket jag inte hade...

Väl framme i Köpenhamn ska jag beställa en islatte på Starbucks, på tyska, killen kollar på mig som ett frågetecken och jag på honom. Ahh, visst fan vi är i Sverige nu, eller ja Danmark, ja va fan. Kaffet var asäckligt :/ Ingen aning varför, älskar i vanliga fall Starbucks isvanillalatte.

Sen packar jag upp och allt hemma, och nu ska jag leta reda på min kamera som jag har i handväskan, vad tro ni jag hittar?! MIN MP3! gaaaH, jag lova den var inte där innan.

Jag är något död efter ett väldigt fåtal sovtimmar de två senaste nätterna, därtill ska jag och KaytLucia Movie Night inatt, så jag kommer inte få sova innan 7 imogon bitti. 26h vakenhet med endast 8 timmars sammanlagd sömn de senaste två dagarna innan dess...great, men I'll make it :)
Hur ska ni lussevaka?

Har precis slappat i jaccuzzin *myyys*


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: