Wednesday, December 24, 2008

Jag känner mig som Askungen


Har fixat våra polska piroger/ravioli med mamsen, kollat på Kalle Anka. Min favorit är nog Askungen, speciellt iår, jag känner mig just som henne, men mer om min julstämning i ett senare inlägg, vill inte tråka eller dra ner er just nu. Vad har ni för favoritdel i Kalla Anka? Robin Hood är det jag gillar minst.

Tillslut orkade jag iaf byta om från min rosa Playboy-hoodie och mina mjukisbyxor, fixa till håret, men make-up?? njae..vilket även medför att jag aldrig tittar in i kameran (min paps tvingade mig att vara med på foton). Fast ingen direkt julig mundering blev det, diggar min mams klädsel idag dock :D Hon har så himla smala lår *avis*.




Vi har ätit, druckit glögg och delat julönskningar och hälsningar. Min mamma ringde min moster, först julönskade de varandra, sedan gick samtalet över till...tadaaa -> Mina läppar..haha.. Detta tog de minst 15 minuter att diskutera, hur, var, när, skillnad etc.


Här sitter jag nu och bloggar.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: