Friday, December 26, 2008

Nicole Kidman is fantastic =)


En riktigt mysig girls night har vi haft, men mer om detta imorgon. Tänkte däremot berätta om premiären av filmen Australia med Nicole Kidman och Hugh Jackman. Denna kvinna är alltså helt fantastisk. Hon är en sådan grym skådespelerska och hon kan verkligen göra alla roller, jag bara avgudar henne :)

Filmen var väldigt stark tycker jag, den hade en berättelse att berätta och den hade sina tårstunder, men även skratt. Den innehåller jue en del historia, och för min del lärde jag mig något nytt om andra världs kriget. Det är en absolut sevärd film. Ett tips om du är kille dock är att gillar du inte dramafilmer utan är mer en action/krigsfilmskille, så ska du nog inte gå och se den själv med en killkompis, med flickvännen, visst, men inte only guys, d.v.s. om du inte gillar dramafilmer :)

Baz Luhrmann är också en makalös regisör, jag tycker att det är de exakt rätta personerna för rollerna och man lever sig verkligen in i filmen. Det är dock ingen Moulin Rouge, fast det är samme regisör. Ja, alltså filmen liknar inte Moulin Rouge alls, om någon nu trodde det...

Nu ska jag sova, imorgon väntar en heldags shopping mamsens bekostnad och sedan måste jag jue även packa :/

Sandra, Pitten, Kayt, Karro, Jag, Emma

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

fan, måste se den jag med. får väl göra det i helgen, hihi. på tal om babel: jag ÄLSKAR den. jag har köpt den bara för att kunna se den om och om igen.

ang. siste "honom" så är det sergei, en kille som lira i nhl och som jag nu börjat stöta på (har hans nr sen tidigare) eftersom.... ja, tell you imorgon liksom.... men det är inte ILLA, det är BRA. jag gör det med flit men.... ändå... kan bli kul. är jag knäpp? hihi, japp.

baby, när ses vi igen? jag vill inte vara utan dig för länge!

pussss

andréa

Vicky M said...

we ahve to talk! ringas ikväll!!
pusss