Sunday, December 07, 2008

Gillar ni pistagenötter?

Har varit på världen's tråkigaste Fight Out-klass :S Arno som brukar ha det är väl ledig eller något, så det var en brud som hade klassen istället och det var sååå enformigt (typ allt koncentrerat på armar och bara en sida åt gången). Jag skulle velat att någon skulle ha filmat klassen, minen jag ahe under hela passet var nog inte den trevligaste. Lovar att ser jag henne i den salen en gång till så vänder jag i dörren.

Sitter nu i min säng och dricken en äggviteshake med smak av pistagenötter :) Jag älskar pistagenötter, men speciellt i glass eller i shakes, tycker det får en så god smak, vad tycker ni?

Active Pro 80 äggviteshake-pulvrena är förresten asgoda, mixas med lättmjölk :)
Perfekt att dricka direkt efter träning, så att kroppen bryter ner det den ska och inte t.ex. muskler

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: