Saturday, July 12, 2008

Brownie is back

Så nu är jag tillbaka efter ett par timmar på stan. Handlat lite grejs på Müllers, concealer, kylande fotspray (ett måste för oss som ofta går i högklackat, finns inget skänare efter en utekväll), batterier och lite annat smått. Sen köpte jag g- och flygläsning (fast får jue tidningar i Lufthansa's Lounge). Sen en födelsedagspresent till Malin, och en present till Kaytan :)

Sen begav jag mig till Bahnhof, d.v.s. stationen för att köpa en tågbiljett och förlänga mitt Vorteilscard, 75€ gick där =/ På väg hem stack jag inom Happy Fitness, och snacka om att jag inte varit där länge! Skulle egentligen bara lägga mig i solariet, men blev ett stryrkepass för mage, armar, rygg, ben plus 20min i rollerstudion. Sedan solariet, aha måste jag tillägga att jag tränade i låga 3/4 jeans?..haha..Impulsivitet, javisst! Extralinne hade jag med mig iaf. Solariet var iaf nice, känner mig lite brunare nu..hihi... Glömde dock min Australian Gold solkräm hemma =(


Efteråt var jag bara tvungen att prova en ny äggvite/proteinglass, svinliten och svindyr, smakar inte glass, men god var den..haha.. Vaniljsmak såklart :)

Ja, nu ska jag softa lite sedan åka upp till Bini's, packa lär jag jue göra när jag kommer därifrån, för tror inte jag pallar innan, men who knows :P Hur ser er lördag ut?

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Dennis Alexis Hellström said...

Åh, tack så mycket! Puss puss! <3

Malin said...

oh en present!Spännande:)