Thursday, July 31, 2008

jävla sega skit helvete

Internet på hotellet är det segaste so finns! Gissa vem som bor på samma hotell som vi? Anssi!! haha..ja, jag har betett mig illa och undvikit honom, dock sprungit runt i überkorta hotpants..haha.. Lukas Rutkowski har också varit på besök och lånat vårat internet, jag sa åt honom att återkomma med Stefan Hula :P.

Tad's GPS är cp..haha... Annars är det skitvarmt, och ja jag har bränt mig. Har integrerat mig med polackerna hela dagen idag i backen :) Sen var vi på nummerlappsutdelning, och nej det är absolut inte dags att ge upp 3S..hihi.. Schlieri var det sötaste som fanns, K0fi var också kul :)

Vi ska strax ut en runda, fast är det inte kul, så går jag tillbaka till hotellet och kollar en DVD-film eller nåt.

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

I always spent my half an hour to read this web site's articles or reviews everyday along with a cup of coffee.
My web site: Zuma Online

Anonymous said...

Hi there i am kavin, its my first time to commenting
anyplace, when i read this post i thought i could also make comment due to this brilliant piece of writing.
Have a look at my blog : free 3 credit scores online