Wednesday, July 09, 2008

=D Happy Wednesday

Idag fick jag ett skitnice besked, eller ja jag fick anstränga mig själv för att få det..hehe... (du får inget om du själv inte jobbar för det, remember that, life is no bed of roses) Inga kontrakt är påskrivna eller så än, men allt verkar fin fint (fast jag egentligen inte vet vad allt innebär..hehe..). Men så jävla nöjd jag är, så jävla sjukt hur mycket som ser ut att ordna till sig och ändras i år. Jag jobbar nu för Polska Skidförbundet :) Jag vet det kommer inte bli lättare för mig med alla avundsjuka tjejer på tävlingarna, men I don't giva a fuck, this is what I really wanted :)

Sen har jag jue ännu ett projekt på G (som jag snackat om innan), som är ännu mer spännande (Polska Skidförbundet är bara givande och så, det andra är sjukt spännande och kul och nytt och allt, men mest profiterande), detta blir dock först troligtvis med början till vintersäsongen.

Nu är frågan bara, när får jag det som jag verkligen vill ha?


Be careful what you wish for,
'Cause you just might get it all.
You just might get it all,
And then some you don't want.
Be careful what you wish for,
'Cause you just might get it all.
You just might get it all, yeah.
-
Chris Daughtry - Home

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Vad är det andra då? eller är det hemligt än?

Vicky M said...

secret :) but it comes :)