Sunday, July 27, 2008

Vilken hemsk dag

Ja, delar av den har varit bra, men till större delen har den varit skit. Om vi ska börja snällt så, ingen österrikare vann, Schlieri var inte på podiet, Fetti missade helt, vår hotelägare visade sig vara helt störd, jag har haft ont i magen hela dagen, jag vet inte var jag har Schlieri för fem öre, tror att han evenutellt är sur på mig, Mario har inte synts till. Jag fick bara sova 4 timmar, jag fick skoskav, jag åt alldeles för mycket carbonnara, mina hemnycklar var borta, Jossan missade sitt flyg p.g.a. av en massa omständigheter på vägen, bl.a. traktorer som körde i 20km/h :(

Min bilresa hem var inte ehlt lätt, men det behöver jag inte skriva här, mina parents behöver inte oroa sig i efterhand.

Ska alldeles strax lägga mig, men imorgon är jag tillbaka som vanligt, och hoppas att allt är bättre då.

Vill ni läsa något långre texter om vad vi hittat på i Hinterzarten, så gå in på
Jossan's Blogg

puSS.
xXxVickanxXx

No comments: