Saturday, July 05, 2008

Ni sulle aldrig tro det

Innan klockan 2 var jag hemma..haha.. Att börja dricka klockan 18 är nog inte det smartaste..haha.. Lägg därtill en massa plugg, plasma-givning och 4 h sömn. Gick en sväng in om Steffi & Betti's studenthemsavslutning, hämtade upp Bine & Connie där och gick vidare efter en stund till Hofgarten.

Heldöd var jag, drack en fjärdedel av min weiss-sauer och ställde bort den, så strax efter 01.30 promenerade jag & Bine hemåt. Det var kul så länge det varade...hehe... en del bildbevis finns såklart, och video :P

En trevlig tjej berättade för mig att jag borde satsa på Christian (när han var bredvid), han blev ganska sur på mig när han hörde mitt svar...haha... Jag försökte bearbeta honom under kvällen, men det funkade inte så bra..hihi...









Videon kommer sooon!


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: