Sunday, July 13, 2008

Copenhagen=Chaos

Innsbruck-München-Copenhagen-Malmö today. Ja, min väckarklocka ringde kl.9, vilket innebar en timmes tid för att fixa mig iordning och packa. Ja, kolla videobloggen för första delen av resan.

När jag landade i Köpenhamn, så vet jag sen innan att det alltid dröjer en jävla tid innan man får sitt bagage, så eftersom jag ändå är på jakt efter ett par solisar så sprang jag runt lite i affärerna. Hittade de perfekta svarta solglasögonen som jag letet efter sååå länge, snacka om att jag blev glad =) Ett par svarta Gucci, och så var de på 30% rea :) Sedan handlade jag på mig en Lacoste-tröja också som jag blev kär i :) Insåg därefter att jag nog inte ska gå in i fler affärer..haha.. Såg en skitsnygg Hugo Boss väska också :P




Tillslut kom man till banden, tror ni München och Lufthansa är uppe på monitorerna? Nope, efter ca ännu 10 minuter säger en röst att vi som kom med Lufthansa flyget kan kolla på band nummer 6, så där står man och väntar i 15 min, helt plötsligt säger rösten att vi kan kolla på band nummer 4 också. Galen blev jag och så jävla mycket folk överallt, och massa bandbyten, KAOS! Tillslut fick jag min lila väska, tog en evighet att komma ut för det var så sjukt mycket folk.

Sen skulle jävla biljettautomaten krångla också till tågbiljetten över bron. Ja, iaf framme i Malmö hoppade jag in i en taxi och min mamma väntade på mig så hon fick betala taxin..hihi.. Hade inga svenska pengar, eller jo, 20 kr :P

Sjukt trött är jag iaf, nte så konstigt med 2h sömn :/
Gårdagskvällen får ni i bilder..hehe.. Chippendale's..haha...

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Tasja said...

Just därför jag alltid undviker Köpenhamn när jag flyger....men du har väl inget val förstår jag.

Dennis Alexis Hellström said...

Hahaha heta killar! :P

Malin said...

Jag älskar köpenhamns flygplats bara för butikerna då haha.

Och vad är det för jävla bild?!ojoj grr haha;)

Vicky M said...

hehe..ja det är typ enda valet om jag vill ha 15min hem :) - - - - - @ bimbo boy: hehe..det kommer mera ;) - - - - - - - @ Malino, mmm, butikerna är lovely :P