Friday, July 11, 2008

För ca en vecka sedan

Vad tråkig min bloggning är senaste tiden, sorry. Jag kollade för första gången på min film jag spelade in med kameran förra veckan när vi käkade frukost efter jobbet (har faktiskt inte vågat innan..hehe..). Jag skulle jue egentligen berätta för er vad som hände, men jag censurerade bort det inlägget innan jag ens skrev det..hehe...
Ikväll ska jag jobba igen, så tänkte att jag kan jue visa er frukosten efter partyt/jobbet förra veckan. Jag får väl ta totally responsebility för vad jag säger, men tillägga att ingenting hände. Förutom att jag sov i 26h efteråt..haha... Enjoy! :P

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Tasja said...

haha och Mario lyckades du få med oxå ;)

Malin said...

haha du kör alltid med att du är oskuld.Undra varför folk inte tror på det;)

Vicky M said...

hahaha..ja jag fattar inte hur med alla de promillena i blodet, men den lilla blondien ska alltid lyckas tränga sig in någonstans :P - - - - - -
käften malin :P FALSTERBO SOOON! can't wait!

puss

Malin said...

haha ups;)Ja laddad som fan!