Friday, July 18, 2008

Falsterbo Horse Show vs. Ridkille söker Fru

Jag och Kaytan åkte ner på Näset igår, med ett kort stopp inom Systemet i Höllviken, Xider var vi jue tvugna att köpa :) kollade på kvalet till GP:n, som vanns av Helena Lundbäck's italienske pojkvän på hennes f.d. häst Cool On (nä, jag minns inte vad han heter och orkar inte kolla startlistan heller :P), förövrigt var det bara svenskar på prisutdelningen, Roffe, Jens, Helena, Malin och Peder.


Den första jag kände igen på området var Ridkille söker Fru, Christoffer, meiner Freund (han kallar mig det på kvällen, då kallar jag han det nu..haha..). Well, jag och Kaytan begav oss på jakt efter något att äta, vi lyckades hitta en TipTop-glass, sen blev det ICA i Falsterbo, där stötte vi på Mattias, som förövrigt skickat ut SMS om Ridkille söker Fru beach kl.20 under dagen. Lilla jag tänkte först banga, Mattias slog dock in annat i skallen på mig, plus hade synpunkter på mina killval..haha..

Efter ICA, blev det idrottshallen, håret var tvunget att plattas och kläder bytas, självklart var vi inte i tid, mobilen låg i bilen och när vi kom dit, så hade självklart Mattias readan ringt..hihi..

När vi kom dit, så var Buster, Markus, Mattias och Mathilda där, Buster började med att spruta ut halva min Aquatini över oss alla *duktigt* :P Skitkul hade vi iaf, Mattias grillade allt som gick att grilla inkl. potatissallad och plastpåsar. Han försökte bättra på brännan med den svarta röken :P Sen dök det upp några tjejer till, och Christopher, lagom lullig i solglasögon..hihi..

Malin ringde så jag gick ner mot vattnet och snackade med henne, Christopher kom dock och hängde sig om halsen på mig, så jag fick snällt avsluta mitt samtal och underhålla mig med honom. Vi kom bl.a. fram till att Markus inte gillade oss för att vi var blondiner :P (han typ bara vände ryggen till när jag sa något till honom..haha..). Sedan dök även Daniel upp, vaddå long time no seen, 2 år shit, kändes jue inte alls som det!

Mattias blev galen av allt han brände på grillen och typ strippa ner sig och bara sprang ut i havet! CRAZY! Sedan försvann typ alla för att byta om och grejja innan Strandbaden, bara jag, Daniel, Kayt, Buster, Mathilda och Christopher, blev en del killar vs. tjejer snack, vem har det lättare/svårare? Vad ska man kalla ridluder? Vem är mest komplicerad? Och old times..hehe..

Sedan begav vi oss till min bil, risk för att bli påkörd av Christopher på en rosa cyckel (nä, det var inte hans). Daniel, Kaytan, Jag & Christoffer tog min bil till nya Strandbaden, där det först inte var mycket folk. Jag gick dock in med Daniel först och Christopher och Kayt fastnade vid betalningen, och vaddå att man kände alla brudars blickar att de typ ville döda en, Daniel du får sluta vara så jävla poppis, fick säkert någon extra drink över mig p.g.a. dig sen..hehe.. ;)

Nu när jag är out of this world så bara märkte man hur alla brudar beter sig, typ klänger på Daniel, Christopher, Buster och alla andra ridkillar. Christopher hade någon brud som sprang efter och höll i honom, så han kom till mig och Kayt på dansgolvet, och höll om mig bakifrån tills bruden gick, jag trodde hon typ skulle döda mig...haha... Malin var bara bästa idag "Det är jue som det är med dig på bakhoppningen, då alla brudar vill döda dig"...haha... tack gumman skitsnällt ;)

Daniel införde ett nytt ord i min ordbok Djungelmusik..haha.. R'n'B asså..haha..så jävla gullig bara..hehe... Sen träffa jag jue Ebbisen igen, och Dennis :)


Självklart har filmat också, kommer snart :)
Ikväll flyger Malin & Tessan ner, så Strandbaden tonight, jadååå :D Och jag lovar inte alkoholfritt ikväll boys ;P (fick ja en hel del klagomål igår..hihi..)


Jens Fredricson --- Mattias & Buster

Buster --- Christopher & Mathilda

Jag var inte på bildhumör :P --- Kayt @ Strandbaden

Ebbisen :) ---- Buster & Mathilda @ Strandbaden

Christopher lite lullig..hehe.. --- Jag & Buster

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Men hur gick det i den dära tävlingen då???

De var ju inga heta killar direkt....hahahaha. Har ännu inte lyckats hitta en snygg ridkille och lär heller aldrig så göra.

Men de kan ju vara trevliga för det!

Vicky M said...

du tycker jue fan lacky är het..blääää..hahaha...
ja, asså jag hängde inte helt med, men tror det var just jga, mathilda och stephanie..hmm.. ja typ...hmm...