Thursday, July 03, 2008

JAG VAR FÖRST!

Fick lite störning på balkongen av Wesi och en kompis till honom. Kompisen sa helt plötsligt något om fotboll ikväll, och Wesi suckade, medan jag sa "ahh, den viktiga/roliga fotbollen är slut". Sen sa jag något att jag skulle åka till Liverpool för jag vill träffa Fernando Torres, att han är geil :D Då säger killen, "ahh, alla tycker att den killen är geil nu". "JAG VAR FÖRST!"

Gaaah, lite lack blev jag..haha.. Nu menar jag inte att jag var först med att upptäcka honom av alla, men när jag såg han spela i EM så sa det klick..hihi... Och sen dess "Who the fuck needs Cristiano Ronaldo?!" Sedan när Spanien kom till halvfinalerna o.s.v. och jag började skriva en massa om Nando, ja då helt plötsligt började alla mina jävla kompisar också bli helt jävla Torres-frälsta, började gå med i "fanclubar" på Facebook o.s.v. JAG VAR FÖRST!

Detta fick mig att minnas en annan person "som jag var först med". Och här var jag verkligen först att upptäcka -> Schlieri :) Hinterzarten 2006, den lilla söta pojken i orange hoppdräkt, vem hade då kunnat ana vad denna killen skulle ställa till med i framtiden? Där sa det verkligen KLICK vid första ögonkastet. När ingen brydde sig om nykomlingen, ja där startade vår lilla relation :) För att förtydliga för folk: jag tyckte 3S var ett barn då...Ett barn jag dock gillade jävligt mycket som person dock... Så vi inte får några missförstånd, dröjde jue ett bra tag innan jag själv ville inse vart allt ledde, tror folk såg saker innan jag gjorde det...

Nu ska jag fortsätta printa in hjärnans funktioner i min egen :P

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Tasja said...

Haha Torres hade jag koll på långt innan EM. Han har ju gjort en kanonsäsong i Liverpool. Dock är han inte min största favorit. Men han duger att titta på....

Malin said...

haha söt du är!Säger som jossan CL gumman CL;)Fast jag tycker iofs inte att han är snygg

Vicky M said...

CL??? que? you lost me...

Malin said...

Champions league hehe..:)JAg kör med mina fina förkortningar..Fast just nu gillar jag inte fotboll