Tuesday, July 01, 2008

Sömnlös i Innbruck

Jag var så jävla trött, så trött att jag knappt orkade ligga ner, men inte fan kunde jag somna, vred mig från ena till andra sidan i sängen, kl. 02 kollade jag på klockan. Kändes hela natten som om jag bara vred mig, men eftersom jag hade en hel del drömmar så måste jag ha sovit något. La mig ca midnatt och gick upp kl.14.13 alltså 14h, eller ja 12h om man räknar med att jag faktiskt kollade på klockan kl. 02 på natten och då hade jag säkerligen inte somnat än.

Jossan klagar på att hon drömmer om Mario varje natt (ja, jag hoppas dock det inte är några erotiska drömmar, Jossan du vet att blondie är hands off va?! :P), jag drömmer om Thomi varje natt, eller om och om, där är jue en massa andra med i drömmarna också, men han är alltid med som en av huvudpersonerna, och oftast min andra halva, ja d.v.s. att jag typ hela tiden är med honom. Snackade med honomidag, och var precis på väg att berätta för honom, när jag bet mig i tungan. Vilket jävla miss det hade varit..haha.. Första frågan som hade kommit ur hans mun vet jag redan, sen hade det säkert varit kul på första backhoppningstävlingen därefter..haha.. Ja, backhoppare är bra på att snacka de också :P


Förövrigt så ännu en planändring idag, gjorde inte tentan, ska göra den imorgon 8.30 då det är en termin då också :)


puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Haha no commets! ;)