Friday, July 11, 2008

Crazy or what?!

Som ni kanske har hört innan så har Lindsay Lohan designat leggins (ja, leggins som i leggins) och de finns nu till försäljning till det underbara priset 99$ eller mer per par?! Är det sjukt eller är det sjukt?

Ja, nummer ett så HATAR jag leggins, leggins hade jag sista gången på mig på mellanstadiet, och de lär inte åka på igen, ja skulle isf vara i rent skämt-syfte till något Bad Taste-party isf, för jag tycker det är sjukt fult, så skulle inte ens få för mig att betala 99kr för ett par, men ärligt talat 99$?! What do you think?

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Jag använder iof leggings under kjol ibland men de där fula hade jag aldrig satt på mig, inte ens om jag fick de gratis.

Men finns säkert nån idiot som köper de bara för att hon designat dom.

lilla hon said...

haha fan va ball... men vad ska en knarkare göra när man e lite speedad på kolan *s*
har fan osså trisdess blogg
www.metrobloggen.se/vfmw *garv*