Wednesday, July 30, 2008

Nattpromenad

Vi skulle ut till Hofgarten nu i kväll, men jag har huvudvärk (efter en hel dag i solen och hettan), och så är vi båda något trötta, så vi stannar hemma, har precis varit ute i ca 40 minuter och gått :)

Ca 14.00 stack vi iväg in till centrum, till fots. Första stoppet blev McDonald's för en mjukglass. Därefter promenad längst med Inn, sjukt hett ute, och kvavt. Eftersom vi inte käkat så gick vi in på Krahvogel för brunch, innan dess hann jag köpa ett par profilerade Tommy Hilfiger flip-flops (såå sjukt sköna, visar bild imorgon, då batteriet på cameran dog).


Visade Tad runt lite i Gamla Stan, med Goldenes Dachl, Swarovski, Dom-kyrkan, där jag även tände ljus, och just precis då skulle Emi ringa, sååå pinsamt eftersom min signal är sååå hög! Sen stack vi vidare till Emi och hennes nya lägenhet som hon håller på att måla om i lila och turkost...

Sen promenerade vi hem igen. Innan dess blev det matinköp, främst kvällsmat (spagetti och köttfärssås med tomater och majs). Och ja, jag fick snällt ställa mig och laga maten...





Ska snart kolla på en DVD innan vi sover. Förresten så tror jag att Tad är småkär i Morgi..haha..för han associerar allt med honom..hahahahah...

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Unknown said...

ohhh lovely pics <3 :D

Tasja said...

I Morgi??!! Stackars Mario..... ;)Han som försökte med allt i Zako, Tad fick ju tom ta på honom! :D