Tuesday, July 29, 2008

Lista från Jossan

Tönt eller Kändis?
[x] Har ett smeknamn.
[/] Är blyg. (ibland)
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar.
[ ] Kan spara pengar länge.
[x] Har alltid haft en vän.
[x] Har gått på simskola.
[x] Har bra ordning på mina grejer.
[x] Jag har haft massa tejp i mitt hår.
[x] Kan gråta till film/musik.
[x] Har blivit sviken av någon.
[x] Har dissat någon.
[x] Gillar att diskutera.
Totalt: 1o,5

Utseende:
[x] Jag har långt hår.
[x] Jag använder smink.
[x] Har färgat håret fler än två gånger.
[x] Har minst tre par högklackade skor.
[/] Är lång.
[/] Jag bär alltid mode.
[/] Har blandad färg på ögonen. (de skiftar)
[ ] Är brunhyad
[ ] Jag har färgat hår just nu.
[ ] Är brunögd
Totalt: 5,5

Förhållanden:
[/] Är kär. (Är jag det?)
[x] Haft känslor för någon som inte känt samma sak.
[x] Pussat någon av samma kön.
[x] Hånglat med en främling.
[x] Älskar eller saknar någon just nu.
[ ] Tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om.
[x] Hånglat med en polare.
[x] Fått en kompispuss av andra könet.
[ ] Varit otrogen.
Totalt: 6,5

Övrigt:
[x] Jag har mobil.
[x] Kan numret till fler än tio personer i huvudet
[x] Kan sjunga när andra lyssnar.
[x] Gillar att kolla på tv.
[ ] Tar droger.
[x] Dansat på mitt rum.
[x] Varit på begravning.
[x] Hoppat från en brygga.
[ ] Döpt en insekt jag hittat.
[x] Rullat ner från en pulkabacke
Totalt: 8

Dina poäng: 30,5

10-16 Du är tönt .
17-24 normal
25-30 du är cool
30-40 du är en kändis

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Svara på var på kastrup du køpte ed hardy, orkar inte kolla alla butiker!!!!!!!!!

Vicky M said...

jag svarade under det sista inlägget du kommenterade, att jag inte vet vad den heter,e men att de sålt von dutch innan också :/