Tuesday, July 22, 2008

Klädombyte

Blev inte riktigt den outfit som jag fotade, tyckte det var för kallt för shorts, så Diesel-jeans och en kofta från Lindex åkte på.

Stack till Nordea, där det visade sig att jag inte alls hade så mycket pengar på mitt konto som jag trodde *jävla skit*, på grund av detta glömde jag bort att fråga efter nya koder till min internetbank =/ Lång kö, så stack in på Elgiganten, köpte nya hörlurar till min MP3 (nä, jag har ingen IPOD). Ni tror inte att när jag kom tillbaka så hade mitt nummer gått förbi? Fick ta en ny nummerlapp, men som tur var det nu endast en person före, så gick jue ganska snabbt.

Vidare in till stan där jag skulle luncha med Pitten Jensen's. Skittrevligt, så himla lustigt att jag och Pitten alltid lykas pricka in exakt samma datum att vara i Malmö :) Sen blev det ett besök inom Telia-butiken, jag skulle ha en ny mobil, och såklart skulle jag få hjälp av en tjej, och självklart var hon trög och fattade inte ett skit. Blev en del mobiler att välja mellan och min parkeringstid började ta slut, så vi fick springa till bilen och slänga på mer pengar och sen igen återkomma till Telia-butiken. tog en ny nummerlapp, tog dock en till efter en stund, för vi tänkte inte erkänna att vi hade nummret och det var tjejen som ropade upp, vilket hon såklart gjorde.

Fick tillslut hjälp av en kille, som visste vad han gjorde :) Lustig en dock, varken leg eller något ville han se, bara mitt telefonnummer, sen bytte han abonnemang till mig i ett snäpp. Valet stod tillslut mellan en Samsung, en SonyEricsson och en Nokia. Nokian vann till slut. Nokia 5310 Express Music. En liten, tunn, snygg mobil, inte speciellt dyr, för jag menar jag använder den bara i Sverige typ. Riktigt nöjd blev jag.

Därefter gick vi in på Make Up Store och jag köpte MUS's Skin Serum, 345kr, inte så billigt kanske, men det är verkligen underbart, annars är väl inte jag något big fan av MUS-produkter, inte för jag tycker de är dåliga eller något, utan bara att jag tycker de ligger lite väl högt i pris för hur välkännt märket egentligen är.

Träffade på Robin som delade ut Tisdagsklubben-kassar "Va fan gör du här?!" Sjyst hälsningsreplik, tack för den ;) Han tyckte att jag kunde komma ikväll, och gå direkt från partyt till tåget till flygplatsen :P Jag avstod..hehe..

Stod lite mitt i Gågatan och hade svårt att avlägsna oss ifrån varandra, men min parkering höll på att ta slut och jag var fortfarande tvungen att åka ner till Höllviken och hälsa på Anna (söker ni förresten exklusiva boxplatser med full service, så kolla in på hennes sida).
Och jag menar, visst saknar jag hästarna, Bardolino fick ställa upp lite på foto, han var dock mer intresserad av utsikten och sitt hö än min kamera...



Papsen kommer hem strax, så måste avslut just nu, be back later!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: